האם קירות גבס מתאימים לאורח חייך?

לא משנה כמה זהירים תהיו, חיי המשפחה משפיעים על פנים הבית - במיוחד על הקירות.
בהתאם לעונה או היום בשנה, בני ביתכם עשויים להגיע הביתה רטובים מבוץ וגשם, לתלות את המעיל על הקיר או לפגוע בו עם המטריה.
המשפחה הממוצעת עוברת או משפצת דירה כל 15 שנים בממוצע - מספיק זמן עבור ילדים, חיות מחמד וחיי היומיום לשרוט ולגרום לשקעים אפילו בקירות הגבס החזקים ביותר.
החל מסחיבת מזוודות במעלה המדרגות או פגיעת מפתחות, כל פגיעה עשויה להסב נזק לקירות הבית.

התקנת קיר הגבס הנכון היא קו ההגנה הראשון שלך, בין אם אתם בונים בית חדש, משפצים אחד קיים או בונים תוספת, עומדים בפניכם שלל לוחות גבס שונים לבחירה.

המפתח הוא בחירת קיר הגבס הנכון והתאמתו למקום הנכון.

הגנה מפני עובש ורטיבות

מכונת הכביסה והמייבש שלכם, תורמים לחות וחום לחדר הכביסה שלכם, מה שאומר שעובש תמיד עורב מסביב לפינה. כל חדר בבית יכול להנות מלוחות גבס עמידות בלחות ועובש.

הגנה משריטות

למרות שחדר המשחקים של הילדים עשוי להיות פעיל במיוחד, תמיד תוכלו לספק לו הגנה שתשמור עליו מלהראות כמו חדר אחרי הפצצה גרעינית. תוכלו לבחור בקיר גבס בעל פנים קשיחות יותר כאמצעי הגנה אפקטיבי מפני מכות ושריטות.

הפחתת רעשים בין חדרים

כשילדיכם מתרוצצים בבית ומשתמשים בטון הגבוה ביותר של קולם שרק אפשרי, בקרת קול היא הכרחית, במיוחד אם מדובר במשפחה מרובת ילדים. במיוחד עבורכם, פותחו קירות גבס אקוסטים כדי לספק התנגדות ראויה לרעש.

התקנת קירות חזקים באזורים נחוצים

אם בבעלותכם חדר מלאכה או מוסך פרטי, כדאי לשקול התקנת לוחות גבס חזקים במיוחד. לא רק שהלוחות יספקו הגנה על הקיר מפגיעות למיניהם, תכונות ספיגת האקוסטיקה של לוחות הגבס תסייענה בספיגת רעשים שעשויים להפריע ליושבי הבית. בידוד רעשים חיוני לאווירה שלווה בבית.