עיצוב ממוחשב גם בגבס

עיצוב הבית הוא תחום שיכול לגרום לעוסקים בו התרגשות גדולה ונחת רוח של ממש בגמר המלאכה, אך מצד שני יכול גם להוות אתגר רציני ומקור לתסכול.
לפיכך, ועל כך יעידו כל המומחים, אין ספק שתמיד מומלץ לגייס את כל העזרה שרק ניתן.
לאור זאת, אין זה פלא שבשנים האחרונות הטכנולוגיה נחלצה לעזרת כל אלה שמעוניינים לעצב את ביתם בכוחות עצמם כשהכוונה היא למגוון האפליקציות הסלולריות ואתרי האינטרנט המסייעים מדי יום לאלפי ישראלים חרוצים ויצירתיים לעצב את ביתם בקלות וביעילות.
במאמר שלפניכם נסקור את האפליקציות החכמות והיעילות ביותר בתחום עיצוב הבית.

HomeStyler

אפליקציה מהפכנית שניתן להוריד חינם המאפשרת לצלם את החדר בעיצובו הנוכחי ולבצע שינויים וירטואליים בעיצוב תוך שימוש בקטלוג החפצים שנמצא בזיכרון האפליקציה ובאלמנטים הקיימים.

מטרת האפליקציה היא לסייע למשתמשים לראות במו עיניהם כיצד ייראה החלל לאחר העיצוב החדש בגמר השיפוצים.

ניתן למצוא בה מאגר מגוון ומפורט של חומרי גלם, רכיבים ואפילו בדים מסוגים שונים שבהם תוכלו לעשות שימוש על מנת לעצב את חדר או את בית החלומות שלכם. ועל כך נאמר: העתיד כבר כאן בכף ידכם.

mFLOR

אפליקציה חדשה שמאפשרת ליצור הדמיה מדויקת של הרצפה במטרה לבחור את סוג הריצוף המתאים לכם. בעזרת האפליקציה ניתן לצלם את המשטח שאתם מעוניינים לרצף ולהתאים לו את הריצוף המושלם ביותר עבורו.

הודות למאגר הבלתי נדלה של סוגי הריצוף שכולל בין היתר ריצוף של מגוון סוגי עצים, אבנים וגוונים רבים כמו גם דוגמאות שונות, ניתן לראות כיצד הריצוף ייראה על הרצפה.

בנוסף לכך ניתן לבחור באפשרות של בחינת הרצפה תוך השוואה בין הריצוף הקיים לריצוף החדש.

NestPix for Home Design, DIY and Home Improvement

אפליקציה ייחודית שמאפשרת למשתמשים לתעד את כל השלבים של השיפוץ והעיצוב מחדש.
באמצעות האפליקציה ניתן ליצור מאגר מידע שמכיל למשל את התקציב המוקדש לכל שלב ושלב, את שמות הקבלנים ונותני השירות, את סטטוס ההתקדמות של הפרויקט בכל נקודת זמן ועוד.

בסופו של דבר תוכלו לקבל פרספקטיבה רחבה על הפרויקט של העיצוב המחודש ולשמור לעצמכם מעין מזכרת שבה מתועד כל התהליך מהשלב הראשון ועד לשלב האחרון.
השימוש באפליקציה עבור האלבום הראשון אינו כרוך בתשלום, עבור שלושה אלבומים תאלצו לשלם 3.90 ₪ ועבור שבעה אלבומים תיאלצו להיפרד מ- 7.90 ₪. לעניות דעתנו מדובר בעסקה משתלמת בהחלט.

The Family Handyman DIY Tip Genius

אפליקציה מתקדמת שמתאימה לכל מי שמעוניין להתנסות בתחום העיצוב והשיפוצים בעצמו אך לא מחזיק בניסיון או בידע הדרושים.
באפליקציה ניתן למצוא הסברים מקצועיים בשפה נהירה ופשוטה אודות מגוון רחב ביותר של פעולות בתחום השיפוצים, החל בצביעה, דרך נגרות וכלה בטיפול בצנרת. מדובר על אפליקציה ידידותית ביותר שיכולה לסייע לכם לרכוש ידע רב תוך דקות ספורות. בנוסף לכך, היא חינמית.

המקצוענים

אמנם לא מדובר באפליקציה סלולרית כי אם באתר, אבל בכל זאת אנחנו מאמינים כי הוא יכול לסייע לכם רבות בעיצוב ובשיפוץ הבית.
באתר המקצוענים תמצאו מצד אחד רשימה של אנשי מקצוע אמינים שניתן לסמוך עליהם ומצד שני שלל עצות וטיפים בנוגע לעיצוב ושיפוץ הבית.
בין היתר תמצאו באתר טיפים בנושא עבודות גבס, מחירונים של עבודות שונות, עצות מקצועיות בתחום האיטום ועוד.

שיפוצים פלוס

נהוג לומר שתמונה שווה אלף מילים ולפיכך נותר לנו רק לשאול: כמה מילים שווה סרטון הדרכה מקצועי? באתר שיפוצים פלוס תמצאו מאות סרטוני הדרכה שבהם תוכלו לראות אנשי מקצוע מסבירים צעד אחר צעד כיצד לבצע פעולות שיפוץ ועיצוב שונות ברחבי הבית. בין אם מדובר על עיצוב בגבס ובין אם מדובר על התקנת גופי תאורה נסתרים, בעזרת המומחים של אתר שיפוצים פלוס, אין דבר שיהווה עבורכם אתגר של ממש.
עם כל כך הרבה סיוע וירטואלי, מובטחת לכם הצלחה גם בעולם האמיתי.